loading...
کشکول من
n shakerian بازدید : 3 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

ﻭﺻﻴﺖ ﻛﺮﺩﻡ ﻭقتی من ﻣﺮﺩﻡ ﻛﺮﻡ ﺿﺪ ﺁﻓﺘﺎﺏ ﻭ
ﻋﻴﻨﻚ ﺩﻭﺩﻳﻤﻮ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺧﺎﻙ کنین
نیست همش ﻧﻮﺭ ﺑﻪ ﻗﺒﺮﻡ مبارکم ﻣﯿﺒﺎﺭﻩ

ﻣﻨﻢ ﮐﻪ ﭘﻮﺳﺘﻢ ﺣﺴﺎسه...

 
.
.
 


خوش به حال عروسک آویزان به آینه ماشین

کل پستی و بلندی زندگیش را فقط و فقط میرقصد ...

.

.

نزار تو حال خودم باشم،سحر شده بیدارم کن تا پا شم
{آهنگ جدید امیر تتلو ویژه ی ماه رمضان و تیتراژ برنامه پرطرفدار ماه عسل احسان علیخانی}

.
.
.

زندگی به من آموخت :
همیشه آماده ی دفاع از حمله ی احتمالی کسی باشم که به او ، محبت فراوان کردم . :|

.
.
.

ﺧﺒﺮ ﻓﻮﺭﯼ !!ﮔﺮﻭﻫﮏ ﺗﺮﻭﺭﯾﺴﺘﯽ ﺩﺍﻋﺶ ﺑﻪ 18 ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮﯼ مرز ﺍﯾﺮﺍﻥﺭﺳﯿﺪﻥ
ﺍﯾﻦ ﮔﺮﻭﻫﮏ ﺗﺮﻭﺭﯾﺴﺘﯽ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﮐﺮﺩﻩ: ﺩﻟﯿﻞ ﺍﯾﻦ ﭘﯿﺮﻭﺯﯼ ﺳﺮﯾﻊ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺳﺮﻋﺖ ﺩﺭ ﭘﯿﺸﺮﻭﯼ ﺭﻭ ﻣﺪﯾﻮﻥ ﮐﻔﺶﺗﻦ ﺗﺎﮎ هستیم ﻭ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺗﻮﺻﯿﻪ میکنیم.



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام بچه ها سایت من هفته به هفته به روز میشه و موضوع خاصی نداره ممنون میشم نظر بدین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتو درمورداین وبلاگ چی؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 161